3 cyl. 2T udvikling

Al udvikling foregår gennem gentagne fejl, og analyse!..citat Mr Honda fra Japan.
Mr.Sørensen fra Horsens har samme tilgang til udvikling 🙂
( bemærk at det er brugte dele der anvendes, hvilket har givet anledning til meget analyse arbejde.)

test 1:
Konstateret manglende kompression. Udskiftning af stempelringe på alle cylindre.

test 2:
Fejl på tændingssystem pickup opdaget og rettet.
fejl på vaccum åbning af nåleventil i karburator, men sugesiden virker fremragende. 3 gamle membramer udskiftes med nye.

test 3: 
Ny fejl på tændingsystem på cyl 2+3 opdaget og rettet.
Not knækket og udskiftet grundet ovenstående
Opstart, men ikke optimal drift
Ændring af tændingstidspunkt til højere tidspunkt
MOTOREN KØRER OG REAGERER PÅ GASSEN😀🙂
Nu skal der laves kontrol af krumtab samlinger, og kontrol af alle bevægelige dele, efter denne første opstart. Tilbage er kun at konkluderer: FF....
Fremragende Fredag...bla. fordi vi fik den 3 cylindrede 2 takter vakt til live...hold da op hvor en 120cc 3 cyl 2T motor med propel kan rydde op i et værksted.... der er nu både ryddet op på filebænken, der er ingen drejespåner, ingen støv, og det meste af værktøjet ligger nu samlet i en STOR bunke i den ende ende af Gunnar's værksted.. vi var ved at flække af grin...Fremragende Fredag..🙂

Stein Åkredalen 22.01.2011 09:32

Fantastisk :)
Mvh Stein Å.

gunnar 22.01.2011 12:41

hej Stein
Det glæder mig at du kan lide det jeg har lavet. Tak for det.
Hilsen Gunnar.

| Svar

Nyeste kommentarer

04.11 | 10:13

Yes no problem - I can see your e mail in back office

04.11 | 08:11

Hi it's possible send me the pdf file?

BR
Pascal

03.11 | 09:46

Drawings are from USA - you need to ask google -

03.11 | 08:39

I all How can I get a full set of Detail drawings so that I can make myself?